2015. július 9., csütörtök

Meggyszedés Angliába! Nyelvtudás nem szükséges!

Meggyszedés Angliába! Nyelvtudás nem szükséges!

Angliába Groombridge-be keresünk munkájukra igényes munkavállalókat.

Fizetés napi fix 45 font/nap, fizetés hetente. A munkavállalóknak ingyenes szállás biztosított a szezon idejére. Meggyszedés, illetve utána az almaszedés szezon következik. A szezonmunka júliustól-október végéig tart.

Nők, férfiak és párok jelentkezését is várjuk.

Kérem, csak komoly érdeklődők jelentkezzenek. A jelentkező személyek számára csoportos buszos kiutazás biztosított július 31-én.

További információ a következő telefonszámon; 00447438419760
Hirdetés forrása: http://aprohirdetesingyen.hu/kulfoldi-munka/4631481/meggyszedes-anglia

Felhívtuk az állás hirdetőt, amit még megtudtunk:
  • A megadott telefonszámon magyarul beszélnek.
  • Buszos kiutazás költsége: 45 font
  • Jelentkezés fényképes önéletrajzzal: hajduferenc2@freemail.hu
A HIRDETÉS KAMU GYANÚS, PERSZE NE LEGYEN IGAZUNK! - MEGTUDTUK, HOGY ELŐRE KÉRIK A 45 FONTOT UTALÁSSAL. A KIS CSOPORTOS BUSZOS UTAZÁSOKNÁL ÁLTALÁBAN SZEMÉLYES FIZETÉS VAN! (EGY LONDONI ÚTÉRT KB. 100 FONTOT SZOKTAK KÉRNI A BUSZOSOK.)

Kedves Érdeklődők, Állásokra jelentkezők! Segítsétek a többi álláskeresőt az információtokkal!
Amennyiben sikerült felvenni a kapcsolatot a munkaadóval, munkaközvetítővel! Kérjük, írjátok meg az adott munkához tartozó további részleteket, véleményeteket, visszajelzéseteket, sikeres vagy sikertelen munkafelvétellel kapcsolatos tapasztalatotokat. A blogban megjegyzést írhattok az állásajánlat alatt és/vagy Facebook oldalunkon az adott állásajánlatnál hozzá tudtok szólni.

20 megjegyzés:

  1. érdeklődnénk hogy ki tudja mi az igaz ennél a hírdetésnél?

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi lennék rá, épp most olvastam jófogáson. De utána rákerestem és rátok találtam, úgy tűnik nem csak nekem volt gyanús.
    Fel akartam holnap hívni őket, de ha előre kell fizetni egy fo(ri)nt-ot is, ne tegyétek!
    Egyébként pont 45 fontot kell fizetni, amennyi a napi fix kereset? Épp a két szám megegyezik? Hm.

    VálaszTörlés
  3. Szeretném tudni hány ember fizetett be erre az útra ?? Milyen tájékoztatás van bővebben a munkával kapcsolatban ??

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. sziasztok péter vagyok én is befizetem elvileg pénteken megy a busz 1orakor bizom bene hogy ott lesz a busz

      Törlés
    2. Felhívtad a sofőrt, vagy csak ők mondták, hogy majd indul egy busz? Kérlek jelezz vissza itt, hogy volt-e busz, ami kivitt és persze munka, amit hirdettek?

      Törlés
  5. Folyamatosan hirdettek, ez is furcsa volt már számunkra. Hisz az ilyen állások, ilyen feltételekkel hamar betelnek... Megírtuk több helyen is, hogy a hirdető által megadott cég, ahol dolgozni kéne, fel lett hívva telefonon és azt mondták, hogy nem keresnek munkaerőt.

    VálaszTörlés
  6. Beszéltem a sofőrrel viberen hivott

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok engem nem hivot még holnap 1kor ott leszek a keletinél remélem ott lesz a busz látom téged hivot a soför pontosan mit mondot neked??? milyen busz visz ki minket?? elöre is köszönöm válaszodat

      Törlés
    2. hello szia megtudnád nekem adni a soför számát?? nagyon megköszöném
      azt mondták mikor befizetem hogy hiv majd a soför még nem hivot az elöbb irtam én biztos hogy holnap 1kor ott leszek a keletinél gondolom te is mit mondot a soför milyen buszt kell várni?? válaszaidat elöre is köszönöm továbi szép napot

      Törlés
  7. Szia feher kisbusz sarga angol rendszamu.... Szamot nemtudok adni mer nekem se irta ki.. Ha nem megy a busz teszunk egy csoportos feljelentest ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok bocsi mégegyszer a zavarásért de a keleti elöl a parkolobol indul a busz? 1orakor? meglátjuk én ott leszek megondolom te is

      Törlés
    2. sziasztok ti ott voltatok 1kor a keletinél ?? én ott voltam negyed háromig vártam semmilyen busz nem jött átvágás volt az egész

      Törlés
    3. Várom azoknak az embereknek a jelentkezési aki az utat befizette, a feljelentés miatt

      Törlés
  8. Senkinek se volt annyi esze, hogy a google-val rákeressen a kiszürhető infokra?

    VálaszTörlés
  9. Én 2 főre be fizettem az utat,a feljelentést meg tettem, Kérem írjon aki 31-én ment volna ! A facen, vagy a külföldi munka oldalán! Fontos és sürgős lenne! Zádor Lászlóné szeged

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hello sziasztok wohl péter vagyok én sajnos befizetem tegnap ott voltam de busz sehol nem volt ha feljelentjük öket vissza kaphatjuk a pénzünket?????

      Törlés
  10. Szia Péter! Mivel én is befizettem 2 főre az útra, szeretnék veled beszélni de nem ezen az oldalon, kérlek jelentkezz, és meg köszönném ha többen jeleznének, az én email címem látható ,köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  11. Felhivás !!! Aki befizette erre az útra a kért 45 fontnak megfelelő forintot, tegyen feljelentést, mert ma kaptam levelet a szegedi rendőrségtől hogy az ügyet Szerencs városában folytatják, ami már Bűncselekmény !!! Érdemes a feljelentést meg tenni, , legalább az út árát kapjuk vissza !!!

    VálaszTörlés